2016. január 13.

Letölthető Personal Filofax heti tervező

Több mint egy éve engem is elért a filofax láz, és a születésnapomra kaptam is egyet. Ezidáig, mivel itthon voltam a kislányommal, nem igazán használtam ki, most azonban küszöbön a munkába visszatérés, egyre több teendőnk, programunk lesz, így nekiláttam a testreszabásnak. Azt egyből tudtam, hogy azok a lapok, amik benne voltak, abszolút nem megfelelőek ahhoz, ahogy én szeretném használni. Körülnéztem az interneten, hogy milyeneket lehet venni, letölteni, végül azonban arra jutottam, hogy az fog leginkább megfelelni az igényeimnek, amit saját magam tervezek.


Minél egyszerűbbet szerettem volna, mert minden hetet máshogy szeretnék dekorálni színes tollakkal, matricákkal, dekortapasszal, így kézenfekvő volt a fekete-fehér kinézet. Mivel nincs túl sok olyan programom, ami konkrét időponthoz kötött, ezért nem is terveztem bele óránkénti beosztást. Az volt a lényeg, hogy minél kötetlenebbül lehessen használni.

Nyomtatási és használati útmutató

A tervezőt ezen a linken tudod ingyenesen letölteni. Egy két oldalból álló PDF-fájlt fogsz találni, töltsd le, válaszd a kétoldalas nyomtatást, és már mehet is. Én első körben egy kb. negyedéves adagot nyomtattam ki, mert ki tudja, lehet, hogy megunom ezt a dizájnt, és újat tervezek. Bejelöltem azt is, hogy hol kell körbevágni, hogy pontosan illeszkedjen a personal méretű filofaxba. A lyukasztás helyét én méretre vágás után rajzoltam be, amihez egy olyan lapot vettem segítségül, ami eredetileg a filofaxomban volt. De ha van filofax-lyukasztód, még egyszerűbb a dolgod. Egyszerre egyébként öt-hat lapot simán lyukaszthatsz, én többet nem mertem, nehogy elcsússzon.

A nyomtatható változat üres, fekete-fehér, a képen már az aktuális kidekorált hetem van. Mindkét oldalon négy-négy rubrika található: bal oldalra került a hét első négy napja, felülre lehet beírni a hónapot, jobb oldalra pedig a péntek-szombat-vasárnap, illetve egy olyan jegyzet rész, amelyre azokat a teendőket lehet írni, amelyek nem bizonyos napokhoz kötődnek, csak valamikor meg kell csinálni. Az egyes napokhoz tartozó rubrikáknál a nagy szívbe be lehet írni a dátumot, a kis szívektől balra eső részre kerülhetnek az időponthoz kötődő programok, míg a jobb oldalára, a kis szívekkel jelölve a különböző teendők.

Hogy tetszik? Ti hogy szabjátok a saját stílusotokra? Instagramon használjátok a #simplyhappilyfilofax hashtag-et, hogy én is láthassam! :)

Kérlek, a tervezőt csak saját célra használd, ha mással is megosztanád, küldd el neki a bejegyzésre mutató linket. Kereskedelmi forgalomba nem hozható, minden jog fenntartva. All rights reserved.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése