2016. január 24.

9 dolog rólam, hogy jobban megismerj

Arra gondoltam, megosztok Veletek néhány olyan információt, aminek segítségével kicsit jobban megismerhettek, mivel az eddigi néhány bejegyzésből még nem sok minden derült ki rólam. Ha van kedvetek, Ti is írjatok pár sort magatokról akár hozzászólásban, akár emailben. Következzen is a lista:

1. A szerencseszámom a 9 és a 11: 9-én van a szülinapom, 11-én volt az esküvőnk és 11-én született a kislányom is. Arra nem emlékszem, hogy konkrétan hozott-e valaha is szerencsét, de ha kérdezik, biztos, hogy ezeket mondom.

2. Férjemmel egy, az egyetemeink által szervezett buliban ismerkedtünk meg több mint 11 éve, de első alkalommal csak táncoltunk, és összesen ennyi hangzott el köztünk: "Kérsz valamit inni?" "Nem." "Megyünk haza." "Jó." Nem kísért haza, nem kérdeztük meg egymás nevét, nem cseréltünk telefonszámot. Aztán egy hónappal később volt még egy buli - a sors is akart velünk kezdeni valamit. :)

3. Soha életemben nem próbáltam a cigit (egyetlen slukkot sem), és ha az elmúlt közel 31 évben nem éreztem rá vágyat, valószínűleg ezután sem fogok rágyújtani.

4. A cappuccino-t kizárólag tejhabbal vagyok hajlandó meginni. Magamban még a kérdésen is felháborodom, ha egy kávézóban megkérdezik, hogy tejhabbal vagy tejszínhabbal kérem-e.

5. Szeretek repülni, a legjobban a fel- és a leszállás tetszik, a köztes rész egy kicsit unalmas.

6. Egy vidéki városkában nőttem fel, de aztán Budapest 11 évre beszippantott. Most megint egy kisebb városban élek.

7. Szeretek sírni, megkönnyebbülök tőle. Sokkal jobb így, mint ha bennem maradna a sok feszültség.

8. Imádom a tavaszt, azt a leírhatatlan dolgot, ami olyankor a levegőben van. Ez biztos azért is van, mert tavasszal születtem.

9. Szeretem Toszkánát. A színeit, a domborzatát, a jellegzetes kis településeket, mindent. Csodálatos élmény volt, amikor eltölthettem egy hetet egy igazi toszkán agriturismo-ban, és a nászutunkon is szántunk néhány napot erre a csodálatos vidékre.


Most Ti jöttök! :) Van kedvenc helyetek, szerencseszámotok, esetleg valamilyen furcsa szokásotok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése